Klantenservice
-
Hoe plaats ik een bestelling?
Een bestelling kunt u gemakkelijk plaatsen via onze webshop logistiekonline.be. Wanneer u een product toevoegt aan het winkelwagentje kunt u het product meteen bestellen. Mocht u er onverhoopt niet uitkomen kunnen wij u begeleiden via de telefoon of onze chat.
-
Hoe kan ik zien wat ik heb besteld?
Via het e-mailadres, dat u heeft opgegeven tijdens de bestelling, kunt uw uw orderbevestiging zien. Deze krijgt u na de bestelling binnen enkele ogenblikken via de mail binnen.
-
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
U kunt uiteraard de bestelling wijzigen of annuleren. Doe dit dan wel binnen een tijdsbestek van 14 dagen. Wanneer u uw bestelling wilt annuleren of wijzigen kunt u contact opnemen via [email protected] of telefonisch via +32 52 47 88 87
-
Kan ik een ander aflevermoment kiezen voor de bezorging?
Dit bieden wij aan inderdaad. U kunt in de opmerkingen bij uw bestelling een voorkeur opgeven en u kunt het telefonisch afspreken via +32 52 47 88 87
-
Is er een minimum orderbedrag verplicht bij het bestellen van artikelen?
Nee, er is bij logistiekonline.be geen verplicht minimum orderbedrag.
-
Wat moet ik doen als ik een verkeerd artikel heb besteld?
Wanneer u een verkeerd artikel besteld heeft kunt u het beste even contact opnemen met [email protected]. U kunt uiteraard ook altijd terecht met vragen via onze chat op de website of één van onze social media kanalen.
-
Wat moet ik doen als ik een verkeerd/beschadigd/defect artikel geleverd krijg?
Wanneer dit gebeurt is dat natuurlijk vervelend en we willen uiteraard dat u een goed product geleverd krijgt. Mocht dit gebeuren dan kunt u contact opnemen via het e-mailadres: [email protected]. als u de mail stuurt met in de bijlage foto’s van de beschadiging of het verkeerd geleverde artikel dan maakt dit de omruilprocedure een stuk efficiënter en sneller.
-
Wat zijn de bezorgkosten?
Voor het comfort van u als klant en de optimalisatie van de kosten, bieden wij gratis bezorging bij een bestelwaarde vanaf € 200,- (excl. 21% BTW) volgens onderstaande staffel.
Bestelwaarde tot € 200,- en een gewicht tot en met 10 kg >> Bezorgkosten € 10,-
Bestelwaarde tot € 200,- en een gewicht tot en met 25 kg >> Bezorgkosten € 25,-
Bestelwaarde tot € 200,- en een gewicht hoger dan 25 kg >> Bezorgkosten € 39,-
Bestelwaarde vanaf € 200,- >> Gratis levering.
-
Wat is de levertijd?
De levertijd is in principe binnen 48 uur. Echter is het sterk afhankelijk van bepaalde piekperiodes en van welk product er gekocht wordt. Het kan daarom ondanks al onze inspanningen voorkomen dat we een langere levertijd hebben voor onze artikelen.
-
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Dat kan helaas niet.
-
Naar welke landen versturen jullie bestellingen?
Wilt U een bestelling laten leveren in België dan kunt u de bestelling plaatsen via www.logistiekonline.be. Mocht u producten naar een Nederlands adres willen versturen dan kunt u een bestelling plaatsen op www.logistiekonline.nl.
-
Kan ik mijn artikel(en) retourneren?
Zeker, u kunt bij ons de bestelde artikelen retourneren. U heeft 14 dagen de tijd om de bestelde artikel(en) bij ons te retourneren.
-
Hoe kan ik mijn artikel(en) retourneren?
Als u uw artikelen wilt retourneren kunt u contact opnemen via de mail [email protected], de live chat op de website, social media of via het telefoonnummer: +32 52 47 88 87. Tevens staat er een retourformulier online dat u kunt gebruiken om de retournering goed te laten verlopen.
-
Wat zijn de kosten voor retourneren?
Het retourneren zelf is kosteloos echter u dient zelf zorg te dragen voor de verzending en daar zullen kosten aan verbonden zijn vanuit de transporteur die u gaat inschakelen. De kosten voor het retourneren van bestelde artikelen zijn voor eigen rekening.
-
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
De betaalmogelijkheden bij logistiekonline.be zijn: Ideal, Visa, Mastercard, Vooruitbetalen via bankoverschrijving, op factuur (wanneer u een zakelijke klant bent) of Achteraf betalen.
-
Kan ik ook een account aanmaken?
Dat kan zeker. U kunt een account aanmaken rechts bovenin op de website. U kunt hier dan klikken op 'Mijn Logistiek Online'. Ook kan er tijdens het afronden van de bestelling gekozen worden voor 'Registreren' om een account aan te maken.
-
Ik ben mijn inloggegevens kwijt.
Ook bij het kwijtraken van de inloggegevens kunt u even contact opnemen met [email protected] of via de livechat op de website.
-
Staat uw vraag hier niet tussen?
Mocht u andere vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u deze ten alle tijden stellen via de mail [email protected], social media of maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur via de livechat van de website.