Klantenservice - Contacteer ons hier
Vul hieronder je gegevens in
-
Wat zijn de bezorgkosten?
Voor het comfort van u als klant en de optimalisatie van de kosten, bieden wij gratis bezorging bij een bestelwaarde vanaf € 250,- (excl. 21% BTW) volgens onderstaande staffel.
Bestelwaarde tot € 250,- en een gewicht tot en met 5 kg >> Bezorgkosten € 10,-
Bestelwaarde tot € 250,- en een gewicht tot en met 25 kg >> Bezorgkosten € 25,-
Bestelwaarde tot € 250,- en een gewicht hoger dan 25 kg >> Bezorgkosten € 44,-
Bestelwaarde vanaf € 250,- >> Gratis levering.
-
Wat is de levertijd?
De levertijd is in principe binnen 48 uur. Echter is het sterk afhankelijk van bepaalde piekperiodes en van welk product er gekocht wordt. Het kan daarom ondanks al onze inspanningen voorkomen dat we een langere levertijd hebben voor onze artikelen.
-
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Dat kan helaas niet.
-
Naar welke landen versturen jullie bestellingen?
Wilt U een bestelling laten leveren in België dan kunt u de bestelling plaatsen via www.logistiekonline.be. Mocht u producten naar een Nederlands adres willen versturen dan kunt u een bestelling plaatsen op www.logistiekonline.nl.
-
Kan ik mijn artikel(en) retourneren?
Zeker, u kunt bij ons de bestelde artikelen retourneren. U heeft 14 dagen de tijd om de bestelde artikel(en) bij ons te retourneren.
-
Hoe kan ik mijn artikel(en) retourneren?
Als u uw artikelen wilt retourneren kunt u contact opnemen via de mail [email protected], de live chat op de website, social media of via het telefoonnummer: +32 52 47 88 87. Tevens staat er een retourformulier online dat u kunt gebruiken om de retournering goed te laten verlopen.
-
Wat zijn de kosten voor retourneren?
Het retourneren zelf is kosteloos echter u dient zelf zorg te dragen voor de verzending en daar zullen kosten aan verbonden zijn vanuit de transporteur die u gaat inschakelen. De kosten voor het retourneren van bestelde artikelen zijn voor eigen rekening.
-
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
De betaalmogelijkheden bij logistiekonline.be zijn: Ideal, Visa, Mastercard, Vooruitbetalen via bankoverschrijving, op factuur (wanneer u een zakelijke klant bent) of Achteraf betalen.
-
Kan ik ook een account aanmaken?
Dat kan zeker. U kunt een account aanmaken rechts bovenin op de website. U kunt hier dan klikken op 'Mijn Logistiek Online'. Ook kan er tijdens het afronden van de bestelling gekozen worden voor 'Registreren' om een account aan te maken.
-
Ik ben mijn inloggegevens kwijt.
Ook bij het kwijtraken van de inloggegevens kunt u even contact opnemen met [email protected] of via de livechat op de website.
-
Staat uw vraag hier niet tussen?
Mocht u andere vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u deze ten alle tijden stellen via de mail [email protected], social media of maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur via de livechat van de website.