Gratis bezorging vanaf € 100

Optimaliseer het shoppen en voorkom afleverkosten!

Voor het comfort van u als klant en de optimalisatie van de kosten, bieden wij gratis bezorging bij een bestelwaarde vanaf € 100,- (excl. 21% BTW) volgens onderstaande staffel.
Bestelwaarde tot € 100,- en een gewicht tot 12kg >> Bezorgkosten € 10,-
Bestelwaarde tot € 100,- en een gewicht hoger dan 12kg >> Bezorgkosten € 29,-
Bestelwaarde vanaf € 100,- >> Gratis levering.

De factuur
Bij elke betaling ontvangt u een pro-forma BTW-factuur vanuit de webshop. Na levering van de bestelde producten ontvangt u een officiële BTW-factuur, op basis hiervan kunt u mogelijke reclamaties indienen. De officiële factuur volgt ten allen tijde na levering van de producten uit de naam van Rotom NV. Indien uw bestelling wordt opgedeeld in delen (volgens de informatie in de orderbevestiging) zullen de facturen worden afgeleverd voor elk geleverd deel. In geval van order, vermeld dan s.v.p. duidelijk het afleveradres en het factuuradres. Vooral als het verschillende afleveradressen betreft.

Levering binnen 48 uur
De leveringen worden uitgevoerd door onze huistransporteur, afhankelijk van de grootte van de verzending. De standaard levertijd bedraagt 48 uur na opdracht, indien U de order voor 16.00 uur heeft geplaatst (ma-vr, en niet op feestdagen of algehele sluiting). Indien u na 16.00 uur een bestelling plaatst zal deze order behandeld worden als een opdracht van de eerstvolgende werkdag. Leveringen worden aangeboden op werkdagen tussen 8:00 tot 16:00 uur.

Levertijd
Onze producten zijn als volgt beschikbaar, 1 uit voorraad leverbaar 2 tijdelijk niet beschikbaar.
In geval van optie 2 zal onze medewerker klantenservice contact met u opnemen over de verwachte leverdatum. Informatie over de beschikbaarheid van ieder product wordt weergegeven in de beschrijving van het product in de online shop. Na ontvangst van de bestelling sturen wij u per e-mail een bevestiging met informatie over de datum van levering. Als blijkt, dat een bevestigde leveringsdatum veranderd, zullen wij u telefonisch of per e-mail op de hoogte brengen. In een situatie waarin we de levering niet kunnen realiseren, bijvoorbeeld: het product is niet meer leverbaar of een tussentijdse verandering in ons assortiment, nemen wij direct contact met u op.

Beschadigde artikelen
Controleer tijdens het lossen direct of de verpakking beschadigd is. Indien dit het geval is verzoeken wij u dit direct te vermelden op de vrachtbrief. Dit versoepelt de klachtenprocedure. Ondanks het feit dat we werken met betrouwbare leveranciers kunnen wij niet met 100% zekerheid schade aan de verpakking uitsluiten. Wij danken u voor uw begrip en medewerking.