Gratis bezorging vanaf € 250

Optimaliseer het shoppen en voorkom afleverkosten!

Voor het comfort van jou als klant en de optimalisatie van de kosten, bieden wij gratis bezorging bij een bestelwaarde vanaf € 250,- (excl. 21% BTW) volgens volgende indeling.

Bestelwaarde <€250, --> Bezorgkosten €49,.
Bestelwaarde >€250, --> Gratis levering.


De factuur
Bij elke betaling ontvang je een pro-forma BTW-factuur vanuit de webshop. Na levering van de bestelde producten ontvang je een officiële BTW-factuur, op basis hiervan kan je mogelijke probleemgevallen indienen. De officiële factuur volgt ten allen tijde na levering van de producten uit de naam van Rotom NV. Indien je bestelling wordt opgedeeld in delen (volgens de informatie in de orderbevestiging) zullen de facturen worden afgeleverd voor elk geleverd deel. In geval van order, vermeld dan s.v.p. duidelijk het afleveradres en het factuuradres. Vooral als het verschillende afleveradressen betreft.

Levering binnen 48 uur
De leveringen worden uitgevoerd door onze huistransporteur, afhankelijk van de grootte van de verzending. De standaard levertijd bedraagt 48 uur na opdracht, indien je de order voor 12 uur hebt geplaatst (ma-vr, en niet op feestdagen/weekend of algemene sluiting). Indien je na 12 uur een bestelling plaatst (op weekdagen of weekend) zal jouw order behandeld worden als een opdracht van de eerstvolgende werkdag. Leveringen worden aangeboden op werkdagen tussen 8:00 tot 17:00 uur.

Levertijd
Onze producten zijn als volgt beschikbaar, 1) uit voorraad leverbaar 2) tijdelijk niet beschikbaar.
In geval van optie 2 zal onze medewerker klantenservice contact met jou opnemen over de verwachte leverdatum. Informatie over de beschikbaarheid van ieder product wordt weergegeven in de beschrijving van het product in de online shop. Na ontvangst van de bestelling sturen wij jou per e-mail een bevestiging met informatie over de datum van levering. 

Afhankelijk van de locatie van het afleveradres (uithoeken van het land of moeilijk beleverbare plaatsen), kan de leverdatum met 1 werkdag verschillen. Als blijkt, dat een bevestigde leveringsdatum veranderd, zullen wij jou telefonisch of per e-mail op de hoogte brengen. In een situatie waarin we de levering niet kunnen realiseren, bijvoorbeeld: het product is niet meer leverbaar of een tussentijdse verandering in ons assortiment, nemen wij meteen contact met jou op.

Beschadigde artikelen
Controleer tijdens het lossen meteen of de verpakking beschadigd is. Indien dit het geval is verzoeken wij jou dit direct te vermelden op de vrachtbrief. Dit versoepelt de klachtenprocedure. Ondanks het feit dat we werken met betrouwbare leveranciers kunnen wij niet met 100% zekerheid schade aan de verpakking uitsluiten. Wij danken je voor jouw begrip en medewerking.